Stroje na přípravu asfaltu
Nastavit hlídacího psaNalezeno celkem 8 inzerátů
Postřikovač asfaltové emulze / Postřikovač asfaltu Rozbrušovačka S
Polský
TM Ruční škrabka BS-200 společnosti TICAB je optimálním zařízením pro provádění drobných oprav při záplatování.
výmolů, jakož i pro práce na silnici v omezených prostorech (dvory, uličky) a pro utěsňování trhlin a prasklin v asfaltových površích. Díky svým malým rozměrům dokáže ruční posypávač BS-200 zpracovat až 3 000 m2 za směnu.
Ruční postřikovač asfaltovou emulzí je stroj evropské kvality za atraktivní cenu. Malý kolový postřikovač asfaltu kombinuje ergonomický design s vynikajícím výkonem. Tento model je vybaven kovovým rámem na kolečkách pro snadnou mobilitu.
Vlastnosti: - je vybaven systémem pro rozdělování a rozdělování asfaltových směsí:
Produktivita - 400 m² za 1 hodinu práce (více než 3 000 m² za směnu);
Spotřeba asfaltové emulze - 200 l/h;
Délka hadice kopí - 4 m;
Systém čištění - 3stupňový, s naftou;
Funkce samočinného přečerpávání cisterny;
Robustní kovový rám na kolečkách pro snadnou mobilitu;
Systém ohřevu emulzní nádrže.
Polský
TM Ruční škrabka BS-200 společnosti TICAB je optimálním zařízením pro provádění drobných oprav při záplatování.
výmolů, jakož i pro práce na silnici v omezených prostorech (dvory, uličky) a pro utěsňování trhlin a prasklin v asfaltových površích. Díky svým malým rozměrům dokáže ruční posypávač BS-200 zpracovat až 3 000 m2 za směnu.
Ruční postřikovač asfaltovou emulzí je stroj evropské kvality za atraktivní cenu. Malý kolový postřikovač asfaltu kombinuje ergonomický design s vynikajícím výkonem. Tento model je vybaven kovovým rámem na kolečkách pro snadnou mobilitu.
Vlastnosti: - je vybaven systémem pro rozdělování a rozdělování asfaltových směsí:
Produktivita - 400 m² za 1 hodinu práce (více než 3 000 m² za směnu);
Spotřeba asfaltové emulze - 200 l/h;
Délka hadice kopí - 4 m;
Systém čištění - 3stupňový, s naftou;
Funkce samočinného přečerpávání cisterny;
Robustní kovový rám na kolečkách pro snadnou mobilitu;
Systém ohřevu emulzní nádrže.
Samojízdný shrnovač BS-1000-SP vyvinutý společností TM TICAB je nejvýkonnějším mini shrnovačem v nabídce.
na přívěsu, vybavený samohybným hnacím kolem. Postřikovací lišta o délce 1,5 m se 7 tryskami umožňuje postřik až 2000 m2 za hodinu. Stříkací jednotka na asfaltovou emulzi BS-1000-SP, vybavená vlastní 1000litrovou nádrží na emulzi, je schopna v nejkratším čase zpracovat jak malé (dvory, aleje), tak velké plochy. Díky samohybnému kolu lze postřikovač používat bez tažného vozidla, což zjednodušuje obsluhu stroje a zvyšuje jeho manévrovatelnost. Skrápěč se ovládá dálkově pomocí joysticku.
Vlastnosti: - je vybaven systémem pro řízení a údržbu:
Benzínový motor - 16 k;
Výkon - 30 l/min;
Šířka zkapalnění pásu - 1,7 m;
Systém čištění - 3stupňový, s naftou;
Funkce samočinného přečerpávání cisterny;
Montáž na rám nebo přívěs na vyžádání;
Systém ohřevu emulzní nádrže;
Vlastní nádrž o objemu 1000 l;
Možnost připojení externího kompresoru
pro čištění kondenzačního pásu;
Tepelné čidlo - mechanické;
Hořák - propan;
Lanceta pro ruční kondenzaci;
Hydraulické tažné kolo s vlastním pohonem.
na přívěsu, vybavený samohybným hnacím kolem. Postřikovací lišta o délce 1,5 m se 7 tryskami umožňuje postřik až 2000 m2 za hodinu. Stříkací jednotka na asfaltovou emulzi BS-1000-SP, vybavená vlastní 1000litrovou nádrží na emulzi, je schopna v nejkratším čase zpracovat jak malé (dvory, aleje), tak velké plochy. Díky samohybnému kolu lze postřikovač používat bez tažného vozidla, což zjednodušuje obsluhu stroje a zvyšuje jeho manévrovatelnost. Skrápěč se ovládá dálkově pomocí joysticku.
Vlastnosti: - je vybaven systémem pro řízení a údržbu:
Benzínový motor - 16 k;
Výkon - 30 l/min;
Šířka zkapalnění pásu - 1,7 m;
Systém čištění - 3stupňový, s naftou;
Funkce samočinného přečerpávání cisterny;
Montáž na rám nebo přívěs na vyžádání;
Systém ohřevu emulzní nádrže;
Vlastní nádrž o objemu 1000 l;
Možnost připojení externího kompresoru
pro čištění kondenzačního pásu;
Tepelné čidlo - mechanické;
Hořák - propan;
Lanceta pro ruční kondenzaci;
Hydraulické tažné kolo s vlastním pohonem.
Postřikovač asfaltové emulze
Dohodou
BITUMEN EMULSION SPRAYER ABS-8000 od výrobce distributor asfaltu
Postřikovač asfaltové emulze ABS-8000 - je optimální zařízení pro provádění velkých objemů prací v co nejkratším čase. Autonomní dieselový motor umožňuje instalaci zařízení na jakékoliv nákladní vozidlo. Prvky ovládání jsou umístěny na samostatném panelu v kabině řidiče s částečnou redundancí v rozváděči, což usnadňuje nastavení zařízení a přechod jeho pracovních orgánů z přepravní do pracovní polohy. vysoce kvalitní čerpadlo asfaltu
a uzavírací ventily zajišťují bezproblémový provoz zařízení.
Hustota povrchové úpravy - od 100 g/m2 do 1600 g/m2;
Šířka nástřiku - od 2 m do 3,7 m;
Systém čištění;
Objem nádrže 8000 l;
Funkce samočinného čerpání nádrže;
Stříkací lišta foukaná kompresorem;
Zadní kamera s monitorem v kabině řidiče;
Kontrola dávkování asfaltové emulze (g/m2) prostřednictvím dotykového displeje v kabině řidiče;
Systém ohřevu asfaltové emulze pomocí naftového hořáku (Itálie);
Zařízení pro ovládání postřikovacích tyčí (spouštění a rozpínání) pomocí dálkového ovládání v kabině řidiče a na nástavbě postřikovače.
Bitumen sprayer machines ABS-8000 are crucial to accelerate and optimize bitumen emulsion spraying on large territories. Specially designed road machinery for serious road construction or repair projects reduces waste and costs for emulsion. The bitumen sprayer on the truck chassis is designed to evenly apply the bitumen emulsion to the road surface so that the laid asphalt adheres tightly to the surface.
Postřikovač asfaltové emulze ABS-8000 - je optimální zařízení pro provádění velkých objemů prací v co nejkratším čase. Autonomní dieselový motor umožňuje instalaci zařízení na jakékoliv nákladní vozidlo. Prvky ovládání jsou umístěny na samostatném panelu v kabině řidiče s částečnou redundancí v rozváděči, což usnadňuje nastavení zařízení a přechod jeho pracovních orgánů z přepravní do pracovní polohy. vysoce kvalitní čerpadlo asfaltu
a uzavírací ventily zajišťují bezproblémový provoz zařízení.
Hustota povrchové úpravy - od 100 g/m2 do 1600 g/m2;
Šířka nástřiku - od 2 m do 3,7 m;
Systém čištění;
Objem nádrže 8000 l;
Funkce samočinného čerpání nádrže;
Stříkací lišta foukaná kompresorem;
Zadní kamera s monitorem v kabině řidiče;
Kontrola dávkování asfaltové emulze (g/m2) prostřednictvím dotykového displeje v kabině řidiče;
Systém ohřevu asfaltové emulze pomocí naftového hořáku (Itálie);
Zařízení pro ovládání postřikovacích tyčí (spouštění a rozpínání) pomocí dálkového ovládání v kabině řidiče a na nástavbě postřikovače.
Bitumen sprayer machines ABS-8000 are crucial to accelerate and optimize bitumen emulsion spraying on large territories. Specially designed road machinery for serious road construction or repair projects reduces waste and costs for emulsion. The bitumen sprayer on the truck chassis is designed to evenly apply the bitumen emulsion to the road surface so that the laid asphalt adheres tightly to the surface.
Mini asfaltárna.\Mini asphalt plant
867 000 Kč
Technické specifikace
1. Motor - diesel s 19 hp. Elektrický start. Motor je vybaven počítadlem hodin.
2. Účinnost recyklačního zařízení - 1 600 - 2 400 kg vyrobeného asfaltu (regenerovaného asfaltu) za 1 hodinu práce.
3. Nosnost bubnu - 800 kg (0,6 m3).
4. Stupeň zahřívání asfaltu: 120 - 180 oC.
5. Doba zahřátí naplněné nádrže asfaltovým šrotem (rozbitý asfalt nebo jiný studený nebo hrudkovitý materiál) na teplotu 150 oC ne déle než 20 minut.
6. Spotřeba paliva - až 4 litry na 1 tunu vyrobené asfaltové hmoty, 13 l / hod
7. Palivová nádrž o objemu nejméně 50 litrů vybavená ukazatelem hladiny paliva.
8. Výkon hořáku minimálně 100 - 130 KW.
9. Generátor zásobující hořák systémem stabilizace napětí.
10. Recyklační buben vybavený konstrukcí, která způsobuje rovnoměrné rozložení tepla na celém povrchu bubnu (eliminuje jev spalování asfaltové hmoty na jedné straně a na druhé straně pod přehříváním).
11. Konstrukce bočních klapek zajišťujících snadný přístup k servisním válcům bubnu.
12. Ovládací panel s ovládacími a kontrolními indikátory s alespoň jednou zásuvkou 230 V na ploše, který slouží k napájení elektrického nářadí nebo osvětlení.
13. Ovládací panel, motorový prostor se zámky pro patentové zámky, které chrání před neoprávněným přístupem.
14. Zařízení v kontrolních komorách zajišťující jednoduchý a snadný přístup pro údržbu zařízení.
15. Hořák vybavený ochranou proti čerpání paliva do bubnu, když plamen hořáku zhasne.
16. Ruční vkládání bubnu.
Podvozek rekordéru:
1. Biaxiální.
2. Podvozek s nastavitelnou výškou závěsu, standardně vybaven háčkem s kulovým háčkem + oko oka pro nákladní vozy a traktory (vyměnitelná kulička hrotu nebo očko).
3. Rám a všechny kovové části podvozku jsou chráněny proti korozi.
4. Vyztužené blatníky vyrobené z tlustého plechu.
5. Podvozek je vybaven výstražnou kontrolkou.
Kromě toho „Zařízení - recyklační zařízení má:
• dokumentace potvrzující shodu s normami CE.
sestava:
- s košem.
Bez po
1. Motor - diesel s 19 hp. Elektrický start. Motor je vybaven počítadlem hodin.
2. Účinnost recyklačního zařízení - 1 600 - 2 400 kg vyrobeného asfaltu (regenerovaného asfaltu) za 1 hodinu práce.
3. Nosnost bubnu - 800 kg (0,6 m3).
4. Stupeň zahřívání asfaltu: 120 - 180 oC.
5. Doba zahřátí naplněné nádrže asfaltovým šrotem (rozbitý asfalt nebo jiný studený nebo hrudkovitý materiál) na teplotu 150 oC ne déle než 20 minut.
6. Spotřeba paliva - až 4 litry na 1 tunu vyrobené asfaltové hmoty, 13 l / hod
7. Palivová nádrž o objemu nejméně 50 litrů vybavená ukazatelem hladiny paliva.
8. Výkon hořáku minimálně 100 - 130 KW.
9. Generátor zásobující hořák systémem stabilizace napětí.
10. Recyklační buben vybavený konstrukcí, která způsobuje rovnoměrné rozložení tepla na celém povrchu bubnu (eliminuje jev spalování asfaltové hmoty na jedné straně a na druhé straně pod přehříváním).
11. Konstrukce bočních klapek zajišťujících snadný přístup k servisním válcům bubnu.
12. Ovládací panel s ovládacími a kontrolními indikátory s alespoň jednou zásuvkou 230 V na ploše, který slouží k napájení elektrického nářadí nebo osvětlení.
13. Ovládací panel, motorový prostor se zámky pro patentové zámky, které chrání před neoprávněným přístupem.
14. Zařízení v kontrolních komorách zajišťující jednoduchý a snadný přístup pro údržbu zařízení.
15. Hořák vybavený ochranou proti čerpání paliva do bubnu, když plamen hořáku zhasne.
16. Ruční vkládání bubnu.
Podvozek rekordéru:
1. Biaxiální.
2. Podvozek s nastavitelnou výškou závěsu, standardně vybaven háčkem s kulovým háčkem + oko oka pro nákladní vozy a traktory (vyměnitelná kulička hrotu nebo očko).
3. Rám a všechny kovové části podvozku jsou chráněny proti korozi.
4. Vyztužené blatníky vyrobené z tlustého plechu.
5. Podvozek je vybaven výstražnou kontrolkou.
Kromě toho „Zařízení - recyklační zařízení má:
• dokumentace potvrzující shodu s normami CE.
sestava:
- s košem.
Bez po
BPM-500 se používá k utěsňování trhlin, prasklin a hydroizolaci, jakož i k opravám a stavebním pracím na silnicích s asfalt-elastomerovými směsmi. Speciálně navržený systém upevnění hadice, který výrazně snižuje pravděpodobnost jejího selhání.
Vlastnosti:
Zahřívání naftovým hořákem nepřímou metodou;
Podávání zahřátého tmelu pod tlakem;
Automatická regulace teploty;
Elektrický systém ohřevu přívodní hadice;
Kapacita nádrže: 500 l;
Míchací systém (míchačka);
Typ motoru: dieselový;
Způsob ohřevu: nepřímý (naftový hořák Itálie);
Výkon hořáku: Výkon: 40 kW;
Délka přívodní hadice: 4 m;
Kompresor pro vyfukování systému: přítomen;
Provozní teplota: 120° - 210°C;
Zahřívání těsnicí hmoty: ne déle než 2 hod;
Objem palivové nádrže: 1,5 l: 70 l;
Výkon čerpadla: až 10 l/min.
Vlastnosti:
Zahřívání naftovým hořákem nepřímou metodou;
Podávání zahřátého tmelu pod tlakem;
Automatická regulace teploty;
Elektrický systém ohřevu přívodní hadice;
Kapacita nádrže: 500 l;
Míchací systém (míchačka);
Typ motoru: dieselový;
Způsob ohřevu: nepřímý (naftový hořák Itálie);
Výkon hořáku: Výkon: 40 kW;
Délka přívodní hadice: 4 m;
Kompresor pro vyfukování systému: přítomen;
Provozní teplota: 120° - 210°C;
Zahřívání těsnicí hmoty: ne déle než 2 hod;
Objem palivové nádrže: 1,5 l: 70 l;
Výkon čerpadla: až 10 l/min.
Postřikovač asfaltové emulze BS1000/ Bitumen emulsion sprayer je určena k základnímu nátěru před pokládkou asfaltu, k asfaltování obytných ploch a k zalévání spár a trhlin asfaltovou emulzí. Dodávka asfaltové emulze probíhá z nádrže o objemu 1 000 litrů, která je namontována přímo na rámu. Systém ohřevu umožňuje použití postřikovače
pro bitumenovou emulzi v chladných ročních obdobích. Snadné použití. Má vlastní oplachovací systém. Vyrábí se na rámu nebo se montuje na přívěs.
Vlastnosti: - je vybaven systémem pro zavlažování a zavlažování, který umožňuje zavlažování a zavlažování:
Výkon - 28 l/min;
Šířka zkapalnění pásu - 1,7 m;
Systém čištění - 3 úrovně,
nafta;
Funkce samočinného přečerpávání cisterny;
Montáž na rám nebo na přívěs
na vyžádání;
Systém ohřevu cisterny
s emulzí;
Vlastní nádrž o objemu 1000 l;
Možnost připojení cizího kompresoru.
jiné společnosti pro čištění kondenzačního pásu;
Tepelně-mechanický senzor;
Kopí pro ruční kondenzaci.
pro bitumenovou emulzi v chladných ročních obdobích. Snadné použití. Má vlastní oplachovací systém. Vyrábí se na rámu nebo se montuje na přívěs.
Vlastnosti: - je vybaven systémem pro zavlažování a zavlažování, který umožňuje zavlažování a zavlažování:
Výkon - 28 l/min;
Šířka zkapalnění pásu - 1,7 m;
Systém čištění - 3 úrovně,
nafta;
Funkce samočinného přečerpávání cisterny;
Montáž na rám nebo na přívěs
na vyžádání;
Systém ohřevu cisterny
s emulzí;
Vlastní nádrž o objemu 1000 l;
Možnost připojení cizího kompresoru.
jiné společnosti pro čištění kondenzačního pásu;
Tepelně-mechanický senzor;
Kopí pro ruční kondenzaci.
Model MIRA-1 – specifikace:
- Zásobní kapacita: 2 plynové lahve. (Plynové láhve nejsou součástí dodávky!)
- Spotřeba plynu: 4,5-5,5 kg/h (10 lb/h) (v závislosti na venkovní teplotě).
- Palivo: propan.
- Topná plocha: 1000*1200 mm / 600*2000 (3*40 ft / 2*6,5 ft).
- Produktivita: až 70 m2/7 h (750 m2/7 h).
- Hmotnost: 120 kg (260 lb).
Účinné při opravách:
• Výmoly.
• Zvedací šachty a poklopy.
• Nefunkční spoje vozovky.
• Oprava spár: beton a asfalt.
Účinné při opravách:
• Výmoly.
• Zvedací šachty a poklopy.
• Poškozené spoje vozovky.
• Oprava spár: beton a asfalt.
• Propady na silnici/parkovišti.
- Zásobní kapacita: 2 plynové lahve. (Plynové láhve nejsou součástí dodávky!)
- Spotřeba plynu: 4,5-5,5 kg/h (10 lb/h) (v závislosti na venkovní teplotě).
- Palivo: propan.
- Topná plocha: 1000*1200 mm / 600*2000 (3*40 ft / 2*6,5 ft).
- Produktivita: až 70 m2/7 h (750 m2/7 h).
- Hmotnost: 120 kg (260 lb).
Účinné při opravách:
• Výmoly.
• Zvedací šachty a poklopy.
• Nefunkční spoje vozovky.
• Oprava spár: beton a asfalt.
Účinné při opravách:
• Výmoly.
• Zvedací šachty a poklopy.
• Poškozené spoje vozovky.
• Oprava spár: beton a asfalt.
• Propady na silnici/parkovišti.
Postřikovač asfaltové emulze BS1000/ Bitumen emulsion sprayer je určena k základnímu nátěru před pokládkou asfaltu, k asfaltování obytných ploch a k zalévání spár a trhlin asfaltovou emulzí. Dodávka asfaltové emulze probíhá z nádrže o objemu 1 000 litrů, která je namontována přímo na rámu. Systém ohřevu umožňuje použití postřikovače
pro bitumenovou emulzi v chladných ročních obdobích. Snadné použití. Má vlastní oplachovací systém. Vyrábí se na rámu nebo se montuje na přívěs.
Vlastnosti: - je vybaven systémem pro zavlažování a zavlažování, který umožňuje zavlažování a zavlažování:
Výkon - 28 l/min;
Šířka zkapalnění pásu - 1,7 m;
Systém čištění - 3 úrovně,
nafta;
Funkce samočinného přečerpávání cisterny;
Montáž na rám nebo na přívěs
na vyžádání;
Systém ohřevu cisterny
s emulzí;
Vlastní nádrž o objemu 1000 l;
Možnost připojení cizího kompresoru.
jiné společnosti pro čištění kondenzačního pásu;
Tepelně-mechanický senzor;
Kopí pro ruční kondenzaci.
pro bitumenovou emulzi v chladných ročních obdobích. Snadné použití. Má vlastní oplachovací systém. Vyrábí se na rámu nebo se montuje na přívěs.
Vlastnosti: - je vybaven systémem pro zavlažování a zavlažování, který umožňuje zavlažování a zavlažování:
Výkon - 28 l/min;
Šířka zkapalnění pásu - 1,7 m;
Systém čištění - 3 úrovně,
nafta;
Funkce samočinného přečerpávání cisterny;
Montáž na rám nebo na přívěs
na vyžádání;
Systém ohřevu cisterny
s emulzí;
Vlastní nádrž o objemu 1000 l;
Možnost připojení cizího kompresoru.
jiné společnosti pro čištění kondenzačního pásu;
Tepelně-mechanický senzor;
Kopí pro ruční kondenzaci.
X